четверг, 27 марта 2014 г.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та
 зрозуміти призначення основних запитань проектуа саме:
  1. навички, якими учні оволодіють під час дослідницького навчального проекту знадобляться в        їм в майбутньому;
  2. проекти  допомагають учням розвивати абстрактне мислення;
  3. проекти допомагають учням обєднуватися в коликтиви  для досгнення поставленої задачі, при цьму надається змога навчити свого товариша.
     
  4. дослідницькі проекти допомагають учням краще зрозуміти як пов'язане їх життя із тим, що вони вчать на уроках;
  5. тематичні запитання характеризують напрямки роботи над проектом;
  6. ключові запитання зацікавлюють школярів, мотивують ближче познайомитися із проектом, демонструють міжпредметні зв'язки;
  7. основна функція тематичних запитань полягає у тому, що вони уточнюють для учнів над якими теоретичними питаннями їм потрібно працювати в процесі дослідження.
Для себе на цьому занятті я дізналась багато цікавинок про проекти, ми обговорили теми з якими 
будемо працювати мені сподобалась тема "Геометричні перетворення в українському орнаменту". 

Я з’ясувала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
Я сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;

Комментариев нет:

Отправить комментарий