Модуль 6. Рефлексія.
В даному
модулі я дізналася про спілкування та співробітництво в Інтернеті.
Особливу небезпеку
незахищений інформаційний простір приховує для дітей.
Інтернет може містити інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту. А надання переваги віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і здоров'я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку. Тому перш за все потрібно ознайомити учнів з головним призначенням використання інтернет-ресурсів
Інтернет може містити інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту. А надання переваги віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і здоров'я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку. Тому перш за все потрібно ознайомити учнів з головним призначенням використання інтернет-ресурсів
·
За допомогою відео-матеріалів можна показати учням наочно,до яких наслідків
може привести неправильне і нецілеспрямоване використання інтернет-джерел.
Головним керівником цієї діяльності має бути вчитель, але тільки у
співробітництві з батьками, адже доступ до інтернету дитина має, у більшості,
випадків вдома.
·
Можна виготовити інформаційно-просвітницький буклет, який ознайомить
батьків з основними правилами використання інтернет-ресурсів та інформації
згідно з авторським правом. Початок процесу ознайомлення з особливостями
використання інтернет-ресурсів розпочинається не задовго до того, як дитина
починає користуватися ІКТ.


Цікаво, що існує досить багато відео-матеріалів, які демонструють учням їх інтернет-залежність! Якщо знайдеш подібні матеріали, то поділись ними у своєму блозі.
ОтветитьУдалить