четверг, 3 апреля 2014 г.

Модуль 6. Рефлексія.

В даному модулі я дізналася про спілкування та співробітництво в Інтернеті.

Особливу небезпеку незахищений інформаційний простір приховує для дітей.
Інтернет може містити інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту. А надання переваги віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і здоров'я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку. Тому перш за все потрібно ознайомити учнів з головним призначенням використання інтернет-ресурсів
·         За допомогою відео-матеріалів можна показати учням наочно,до яких наслідків може привести неправильне і нецілеспрямоване використання інтернет-джерел. Головним керівником цієї діяльності має бути вчитель, але тільки у співробітництві з батьками, адже доступ до інтернету дитина має, у більшості, випадків вдома.
·         Можна виготовити інформаційно-просвітницький буклет, який ознайомить батьків з основними правилами використання інтернет-ресурсів та інформації згідно з авторським правом. Початок процесу ознайомлення з особливостями використання інтернет-ресурсів розпочинається не задовго до того, як дитина починає користуватися ІКТ.



1 комментарий:

  1. Цікаво, що існує досить багато відео-матеріалів, які демонструють учням їх інтернет-залежність! Якщо знайдеш подібні матеріали, то поділись ними у своєму блозі.

    ОтветитьУдалить