Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає
«оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме завдяки такій формі
оцінювання учні стають більш задіяними у всі процеси оцінювання.
За такої форми оцінювання учні можуть
·
створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм
оцінювання;
·
використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та
оцінювати процес власного навчання;
·
ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде
вивчено; визначати труднощі у власному навчанні;
·
надавати та сприймати зворотній зв’язок.
Завдяки такій формі оцінювання, в учнів розвиваються
навички самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у своїх силах і
можливостях.
Було цікаво ознайомитися з різними класифікаціями
інструментів оцінювання (наприклад, за цілями та призначенням; за формою
подання; відповідно до осіб, які здійснюють оцінювання) та працювати над
інструментом оцінювання прикладу учнівської роботи.
Для мене, як майбутнього вчителя, матеріал даного
модуля є дуже корисним, оскільки дуже важливо навчання та його оцінювання так,
щоб учень був учасником оцінювання, а не об’єктом.
.jpg)
Комментариев нет:
Отправить комментарий